Näemmä päivityksiä näille sivuille tulee kerran kuukaudessa - mutta jos ei ole mitään kirjoitettavaa niin turha sitä on alkaa luettelemaan, että mitä on päivällä syönyt :) Viimeiset pari kuukautta on suurimmaksi osaksi mennyt Helsingissä oleilussa. Ja työharjoittelu paikkaa odottaessa. Välillä olin jo varma, että päädyn myyjäksi eläinkauppaan. Mutta hei, sekin voi olla hyvä vaihtoehto - säännölliset työ-ajat ja silleen :)

No kumminkin, nyt olen Tampereelle ja aurinko alkaa paistamaan. Pääsin työharjoittelua tekemään Savonlinnaan. Ja harjoittelu alkaa maanantaina -eli neljä päivää aikaa järjestää kämppä sieltä ja hoitaa täällä kaikki tarvittavat paperit koululle ja kelalle ja ja ... Kävin opettajani kanssa jonkin sortin kehityskeskustelun - jossa huomasimme, että minulla oikeasti olisi mahdollisuudet valmistua vielä nyt keväällä. Mutta minusta tuntuu etten suostu siihen vielä, kivempi olisi olla vielä hetki koulussa :) Huomenna olisi palaveri kv-koordinaattorin kanssa, tutkitaan että onko minulla vielä mahdollisuus lähteä vaihtoon keväällä, yleensä kun neljännen vuosikurssin opiskelijat eivät pääse vaihtoon, koska yliaikainen opiskelija kun on kirosana. Katsotaan nyt.

Maailman pikku ihmeitä; miun ensimmäinen kummilapseni syntyi  viime viikolla. Vaavia ja äityliä kävin moikkaamassa sunnuntaina Tays'sissa. Suloinen kuin mikä, mie oon ihan ihastunut :)

Ainiin, mie oon nyt hetken yhteydetön - Tampereen nettiliittymän suljin vähäisen oleiskelun takia. JOten mesessä mua ei nyt näy vähään aikaan - katsotaan nyt minkälaisen kämpän Savonlinnasta saan, toiveissa olisi nettiyhteys.

Jännityksellä ensi viikkoa odottaen, Tanja